اصول دیجیتال مارکتینگ

قدمت دیجیتال مارکتینگ به کمتر از دو دهه گذشته باز می گردد. پیش از آن بیشتر از مفهوم تبلیغات یا بازاریابی اینترنتی استفاده می شد که گستردگی آن به اندازه آموزش دیجیتال مارکتینگ نبوده و تنها یک سری روش های نسبتاً ساده جهت تبلیغات و معرفی محصولات در فضای اینترنت (وبسایت ها) را دربرمی گرفت. پیش از بازاریابی اینترنتی هم تقریباً می توان گفت تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی و دیجیتال وجود خارجی نداشته و بی معنی بود.
بدون شک در عصر کنونی استفاده از روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات به تنهایی ، یک اقدام کاملاً اشتباه و صددرصد کم بازده است. مطمئن باشید در دنیای امروز هریک از کسب و کارها ، بدون استفاده از ابزارهای دیجیتال و بدون فعالیت مؤثر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین ، شانس بسیار کمی برای موفقیت در رقابت خواهند داشت.
دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ، یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران محسوب می گردد.
در این دوره ابزارها ، مهارت ها و تکنیک های مؤثر Digital Marketing به هنرجویان آموزش داده می شود که از جمله آن ها می توان مباحث و سرفصل های مختلفی همچون آشنایی با مفهوم بازاریابی دیجیتال و ضرورت بکارگیری آن در فضای تمامی کسب و کارها ، آشنایی با مفهوم SEM و مباحثی پیرامون تأثیر ترافیک وبسایت و سایر بسترهای آنلاین در تبلیغات ، آشنایی با مفهوم و تکنیک های SEO و اهمیت فوق العاده بالای آن در تبلیغات و فروش ، تکنیک های تولید محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سایر ابزارها و مهارت های Digital Marketing را نام برد.
مبانی بازاریابی اینترنتی ( Basic Digital Marketing ) :
- نگاه تخصصی به مفاهیم بازاریابی و تجارت
- بررسی کامل مفهوم بازاریابی دیجیتال
- آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال
- بررسی انواع بازاریابی دیجیتال به همراه نقاط ضعف و قوت آن ها
- بررسی استراتژی ها و تکنیک های موفقیت آمیز
کارکنان
دانشجویان
دانش آموزان
افراد جویای کار
کارآفرینان
صاحبان مشاغل