وبینار آموزشی ارتباط موثر

شروع رویداد : شنبه 29 خرداد 1400 - ساعت 16:00
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 00:01
تا
شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 16:00
بلیت کارگاه
رایگان

مدرسان و سخنرانان

دکتر محمدعلی نیک بخش

عضو هیات علمی دانشگاه - دارای 17 سال سابقه مدیریتی

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه کارگاه
شنبه 29 خرداد 1400
ساعت 16:00
ساعت 18:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندردیلم

استان بوشهر

توضیحات رویداد

ارتباط و مهارت ارتباطی، بر خلاف آنچه در نگاه نخست به نظر می‌رسد کار ساده‌ای نیست. اگر بخواهیم کمی دقیق‌تر فکر کنیم، ما با مهارت ارتباطی می‌خواهیم بخشی از ساختاری را که در مغزمان شکل گرفته به مغز فرد دیگری در نقطه‌ی دیگری منتقل کنیم و ساختار مغز او را تغییر دهیم. برای اینکار از ابزارهای کلامی و غیرکلامی استفاده می‌کنیم و امیدواریم آنچه در ذهن ما نقش بسته است، به همان شکل در ذهن طرف مقابل ثبت شود.

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z