دوره اموزشی نرم افزار پایتون- مقدماتی

شروع رویداد : دوشنبه 15 شهریور 1400 - ساعت 18:00
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از یک شنبه 27 تیر 1400 ساعت 09:00
تا
چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 18:00
بلیط با تخفیف جهت دانشجویان دانشگاه ازاد بوشهر
120,000 تومان
قابل خرید از یک شنبه 27 تیر 1400 ساعت 09:00
تا
چهارشنبه 10 شهریور 1400 ساعت 18:00
بلیط عادی
150,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

فاطمه صالح احمدی

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
دوشنبه 15 شهریور 1400
ساعت 18:00
ساعت 20:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

به بیان فنی، «پایتون» (Python) یک زبان برنامه‌نویسی «شی‌گرا» (Object-Oriented) و «سطح بالا» (High-Level) با «معناشناسی» (Semantic) پویای یکپارچه شده برای وب و ساخت و توسعه «نرم‌افزارهای کاربردی» (Application software) است. این زبان برنامه‌نویسی در زمینه «توسعه سریع نرم‌افزارهای کاربردی» (Rapid Application Development) دارای جذابیت بالایی محسوب می‌شود زیرا دارای «انواع پویا» (Dynamic Types) و «انقیاددهنده پویا» (Dynamic Binding) است.

پایتون، زبان برنامه‌نویسی نسبتا ساده‌ای محسوب می‌شود که یادگیری آن به دلیل دارا بودن «نحو» یکتایی که بر قابلیت خوانایی تمرکز و تاکید دارد آسان است. خواندن و ترجمه کدهای نوشته شده به زبان برنامه نویسی پایتون نسبت به دیگر زبان‌ها برای «توسعه‌دهندگان» (Developers) ساده‌تر محسوب می‌شود. این موضوع به نوبه خود هزینه‌های نگهداری و توسعه برنامه‌های نوشته شده به این زبان را کاهش می‌دهد زیرا امکان همکاری تیم‌ها بدون مواجهه با موانع زبانی و وجود تجربیات کاری متفاوت در میان اعضای تیم را به دست می‌دهد.

علاوه بر این، زبان برنامه نویسی پایتون از «ماژول‌ها» (modules) و «بسته‌ها» (packages) استفاده می‌کند، بدین معنا که برنامه‌های این زبان قابل طراحی به سبک «ماژولار» (modular) هستند و کدهای نوشته شده در یک پروژه در پروژه‌های گوناگون دیگر نیز قابل استفاده مجدد محسوب می‌شوند. هنگامی که کاربری ماژول یا بسته مورد نیاز خود را توسعه داد، خودش یا دیگر علاقمندان (در صورتی که کد در اختیار عموم قرار بگیرد) می‌توانند آن را برای استفاده در دیگر پروژه‌ها گسترش دهند. «ایمپورت» (Import) و «اکسپورت» (Export) کردن این ماژول‌ها نیز کار آسانی است

سرفصل رویداد

1-آشنایی با پایتون

-معرفی پایتون ،تاریخچه و کاربردهای ان

-معرفی ابزارها و نصب پایتون در ویندوز

-نصب vscodeو راه اندازی cmder

-نکات مهم قبل از شروع کد نویسی

-کاراکترهای کنترلی

-ساخت یک برنامه ساده

 

2-انواع داده

3-متغیرها : تعریف متغیرها ، استفاده از متغیرها

4-عبارات و عملگرها (کاربا عملگرهای ریاضی ، عملگرهای مقایسه ای ، عملگرهای تخصیص ،عملگرهای منطقی ، عملگرهای عضویت ، عملگرهای هویت ، عملگرهای بیتی

5-ساختمان داده در پایتون : string ها ، list ها ، tupl ها ، dictionary ها ، set ها

6-ساختارهای تصمیم : دستور شرطی if، حلقه for ، حلقه ی while

7-توابع

مخاطبین رویداد

دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه ها و افراد علاقه مند و ..........

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z