دوره آموزش مقدماتی نرم افزار GAMS

شروع رویداد : پنج شنبه 18 آذر 1400 - ساعت 11:00
مدت زمان رویداد : 8 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از شنبه 22 آبان 1400 ساعت 11:00
تا
چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 08:00
بلیط با 70 درصد تخفیف جهت دانشجویان دانشگاه ازاد بوشهر
150,000 تومان
قابل خرید از چهارشنبه 12 آبان 1400 ساعت 11:00
تا
چهارشنبه 24 آذر 1400 ساعت 08:00
بلیط عادی
500,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

دکتر علی اصغر بهروز پور

هیات علمی

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
پنج شنبه 18 آذر 1400
ساعت 11:00
ساعت 13:00
جلسه دوم
پنج شنبه 25 آذر 1400
ساعت 11:00
ساعت 13:00
جلسه سوم
پنج شنبه 02 دی 1400
ساعت 11:00
ساعت 13:00
جلسه چهارم
پنج شنبه 09 دی 1400
ساعت 11:00
ساعت 13:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

مدل سازی ریاضی برای به دست آوردن مناسب ترین روش تصمیم گیری، کاربردهای فراوانی در طول تاریخ داشته است، از بهترین محل جای گیری رادارها و مین های دریایی در جنگ جهانی دوم گرفته تا مناسب ترین روش تولید صنعتی جهت بالاترین سود، افزایش راندمان، بهترین استفاده از سرمایه، کوتاهترین مسیر، طراحی ساختار چیپ های کامپیوتری، زمان بندی پروژه ها، همه و همه از جمله موارد استفاده از مدل‌ سازی ریاضی برای حل مسائل مهم زندگی بشری با توجه به محدودیت منابع در دسترس بوده است. نرم افزار گمز ابزاری تخصصی جهت حل این‌ گونه مدل های ریاضی هست که به دنبال بهینه کردن اهداف خود با توجه به محدودیت هایی که هر تصمیم گیری با آن مواجه است، همچون محدودیت سرمایه، مواد اولیه، انرژی مصرفی، زمان اتمام، نیروی کار و غیره است.

 

gamsیک سیستم مدل سازی و بهینه سازی سطح بالا جهت حل مدل‌ های پیچیده و بزرگ ریاضی است که می‌ تواند مدل های خطی، غیرخطی، مختلط و غیره را با روش ها و الگوریتم های بسیار متنوع و به انتخاب کاربر حل نماید. از دیگر مزیت های این نرم افزار ساختار ساده و سهولت کدنویسی با آن است طوری که بسیاری از دستورها و عبارات مورد استفاده شباهت بالایی به ادبیات نوشتاری مدل‌ های ریاضی دارد.

در این آموزش علاوه بر آشنایی با قابلیت ها، ویژگی ها و روش های رفع خطاهای رایج نرم افزار گمز، برای حل و تحلیل مدل های ریاضی، با اصول و ساختار تشکیل مدل های ریاضی به صورت گام به گام و با حل مثال های آسان به سخت آشنا خواهیم شد تا بتوانیم با درکی درست، ارتباط بیشتری بین ساختار مدل سازی و قابلیت های نرم افزار گمز ایجاد کنیم.

 

مخاطبین رویداد

دانشجویان رشته های حسابداری - مدیریت - آمار - ریاضی - برق ( کنترل) - مهندسی صنایع و علاقه مندان به مبحث پژوهش عملیاتی و تحقیق در عملیات

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z