دوره تئوري عمومي مربي گري درجه 3 - (دوره 13 تئوري)

شروع رویداد : سه شنبه 06 مهر 1400 - ساعت 14:00
مدت زمان رویداد : 8 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از دوشنبه 22 شهریور 1400 ساعت 08:00
تا
چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 08:00
ثبت نام در دوره - با هماهنگي هيات واليبال
180,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
سه شنبه 06 مهر 1400
ساعت 14:00
ساعت 18:00
جلسه دوم
چهارشنبه 07 مهر 1400
ساعت 14:00
ساعت 18:00

برگزارکنندگان رویداد

هيات واليبال بوشهر

اداره ورزش و جوانان

اداره کل ورزش و جوانان استان

بوشهر

توضیحات رویداد

 

دوره آموزشي تئوری مربیگری درجه 3 توسط اداره کل ورزش و جوانان و هیات واليبال استان بوشهر از تاریخ سه شنبه 23 شهريور ماه 1400 به صورت مجازی برگزار خواهد گردید. این دوره پیش نیاز مربیگری در تمام رشته های ورزشی می باشد و دز پایان دوره به افرادی که در آزمون حد نصاب نمره قبولی را کسب نمایند از سوی اداره کل ورزش و جوانان مدرک رسمی پایان دوره اعطا خواهد گردید. آزمون این دوره نیز به صورت آنلاین برگزار خواهد گردید.

 

این دوره‌ پیش نیاز حضور مربیان برای شرکت در دوره‌های علمی و تخصصی مربیگری است و به منظور افزایش توان علمی مربیان مختلف رشته‌های ورزشی با حضور اساتید مجرب علوم ورزشی دانشگاه ها برگزار می‌شود.

 

 

 

 حد نصاب نمره قبولی در آزمون‌های مربیگری ۱۲ است و شرکت کنندگان طی دو نوبت در طول سال می‌توانند در دروسی که موفق به اخذ نمره قبولی نشده‌اند در آزمون مجددی که برگزار می‌شود، شرکت کنند.

 

قابل ذکر است متقاضیان حضور در این دوره‌ها با داشتن مهارت علمی و مدرک تحصیلی دیپلم می‌توانند در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

 

 

سرفصل رویداد

 

ثبت نام شركت كنندگان در اين وبسايت رايگان مي باشد و هزينه شركت در اين دوره آموزشي آنلاين به پيشنهاد هيات واليبال استان بوشهر به صورت فيش به حساب هيات واريز مي گردد.

 

جهت هماهنگي هاي ثبت نام و تحويل مدارك با شماره  09172186910  تماس حاصل فرماييد.

 

مخاطبین رویداد

 

ورزشکاران

 

بازیکنان

 

دانشجویان

 

علاقمندان

 

 

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z