کارگاه آموزشی « آشنایی با بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس اوراق بهادار »

شروع رویداد : سه شنبه 10 تیر 1399 - ساعت 16:00
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از یک شنبه 01 تیر 1399 ساعت 10:00
تا
سه شنبه 17 تیر 1399 ساعت 00:30
بلیط رایگان
رایگان

مدرسان و سخنرانان

رضا تهرانی

استاد دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه رایگان
سه شنبه 10 تیر 1399
ساعت 16:00
ساعت 18:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه تهران

دانشگاه بین المللی پردیس دانشگاه تهران

توضیحات رویداد

 

 

 

چرا آموزش بورس آگاه را انتخاب کنم؟

برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری شامل دوره های: آموزش جامع بورس، آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی و پیشرفته ،برگزاری دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته و  آموزش تصویری بورس از طریق فیلم های آموزشی رایگان موجود در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه تنها بخشی از افتخارات کارگزاری آگاه در حوزه آموزش می باشد. از سال ۱۳۸۷ واحد آموزش آگاه تلاش کرده است تا با برگزاری همایش آشنایی با بورس و دوره های آموزشی در تهران و سایر شهرهای ایران، گام مثبتی را در جهت ارتقای دانش سرمایه گذاران بازار سرمایه بردارد.

 

برای سرمایهگذاری در بورس از کجا شروع کنیم ؟

سرمایهگذاری در هر بازاری بدون داشتن دانش مختص آن بازار کار اشتباهی است. بازار بورس هم شرایط خاص خود را دارد و بدون داشتن دانش بورسی نمیتوان انتظار دریافت سود در بلند مدت را از این بازار داشت. اولین گام بعد از دیدن آموزشهای لازم، برای اینکه مستقیماً در بورس سرمایهگذاری کنید دریافت کدبورسی است. کد بورسی یک شناسه اختصاصی است که به وسیله آن میتوانید بدون حضور در کارگزاری اقدام به خرید و فروش سهام کنید.

 

چطور به سرعت و راحت آموزش ببینیم؟

ما علاوه بر اینکه ابزارهای لازم برای سرمایهگذاری در بورس را برایتان مهیا کرده ایم، بزرگترین آموزشگاه بورس کشور را با نام مدرسه بورسی آگاه نیز مدیریت میکنیم. سالانه چندین هزار نفر توسط استادان مجرب ما در سراسر کشور مفاهیم سرمایهگذاری در بورس را از مبتدی تا حرفه ای از خانه، محل کار یا شعب ما آموزش میبینند. شما هم میتوانید در کلاسهای حضوری یا غیرحضوری ما شرکت کرده و به سرعت فرآیند  آموزش را آغاز کنید. برای شروع کافیست در یکی از کلاسهای مبانی سرمایهگذاری موفق در بورس ما ثبت نام کنید.

سرفصل رویداد

چند دلیل برای اینکه سرمایه گذاری در بورس را زودتر شروع کنیم:

 

آموزش بورسکسب سود بیشتر نسبت به سایر بازارها 

آموزش بورسقانونی بودن سرمایه گذاری در بورس

آموزش بورسشفافیت بازار بورس نسبت به بقیه بازارها 

آموزش بورسقابلیت نقدشوندگی بالا نسبت به بازارهای مشابه 

کمک به تولید ملی با سرمایه گذاری در شرکت های ایرانی

آموزش بورسمتنوع بودن ابزارهای سرمایه گذاری نسبت به مقدار سرمایه مشتریان

مخاطبین رویداد

دانشجوبان

 

بازاریان

 

عموم مردم

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z