کارگاه آموزشی « آشنایی با بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس اوراق بهادار »
تا
سه شنبه 17 تیر 1399 ساعت 00:30
رایگان
مدرسان و سخنرانان
رضا تهرانی
استاد دانشگاه
جلسات رویداد
زمان برگزاری
برگزارکنندگان رویداد
دانشگاه تهران
دانشگاه بین المللی پردیس دانشگاه تهران
توضیحات رویداد
چرا آموزش بورس آگاه را انتخاب کنم؟
برگزاری دوره های آموزشی به صورت حضوری و غیرحضوری شامل دوره های: آموزش جامع بورس، آموزش تحلیل بنیادی مقدماتی و پیشرفته ،برگزاری دوره آموزش تحلیل تکنیکال مقدماتی و پیشرفته و آموزش تصویری بورس از طریق فیلم های آموزشی رایگان موجود در بآشگاه مشتریان کارگزاری آگاه تنها بخشی از افتخارات کارگزاری آگاه در حوزه آموزش می باشد. از سال ۱۳۸۷ واحد آموزش آگاه تلاش کرده است تا با برگزاری همایش آشنایی با بورس و دوره های آموزشی در تهران و سایر شهرهای ایران، گام مثبتی را در جهت ارتقای دانش سرمایه گذاران بازار سرمایه بردارد.
برای سرمایهگذاری در بورس از کجا شروع کنیم ؟
سرمایهگذاری در هر بازاری بدون داشتن دانش مختص آن بازار کار اشتباهی است. بازار بورس هم شرایط خاص خود را دارد و بدون داشتن دانش بورسی نمیتوان انتظار دریافت سود در بلند مدت را از این بازار داشت. اولین گام بعد از دیدن آموزشهای لازم، برای اینکه مستقیماً در بورس سرمایهگذاری کنید دریافت کدبورسی است. کد بورسی یک شناسه اختصاصی است که به وسیله آن میتوانید بدون حضور در کارگزاری اقدام به خرید و فروش سهام کنید.
چطور به سرعت و راحت آموزش ببینیم؟
ما علاوه بر اینکه ابزارهای لازم برای سرمایهگذاری در بورس را برایتان مهیا کرده ایم، بزرگترین آموزشگاه بورس کشور را با نام مدرسه بورسی آگاه نیز مدیریت میکنیم. سالانه چندین هزار نفر توسط استادان مجرب ما در سراسر کشور مفاهیم سرمایهگذاری در بورس را از مبتدی تا حرفه ای از خانه، محل کار یا شعب ما آموزش میبینند. شما هم میتوانید در کلاسهای حضوری یا غیرحضوری ما شرکت کرده و به سرعت فرآیند آموزش را آغاز کنید. برای شروع کافیست در یکی از کلاسهای مبانی سرمایهگذاری موفق در بورس ما ثبت نام کنید.
سرفصل رویداد
چند دلیل برای اینکه سرمایه گذاری در بورس را زودتر شروع کنیم:
کسب سود بیشتر نسبت به سایر بازارها
قانونی بودن سرمایه گذاری در بورس
شفافیت بازار بورس نسبت به بقیه بازارها
قابلیت نقدشوندگی بالا نسبت به بازارهای مشابه
کمک به تولید ملی با سرمایه گذاری در شرکت های ایرانی
متنوع بودن ابزارهای سرمایه گذاری نسبت به مقدار سرمایه مشتریان
مخاطبین رویداد
دانشجوبان
بازاریان
عموم مردم