آشنایی با نرم افزار "مفید تریدر" - ابزار تحلیل تکنیکال در بازار بورس

شروع رویداد : سه شنبه 09 دی 1399 - ساعت 17:00
مدت زمان رویداد : 1 ساعت و 30 دقیقه
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از پنج شنبه 04 دی 1399 ساعت 08:00
تا
سه شنبه 09 دی 1399 ساعت 18:00
ثبت نام در وبینار
رایگان

مدرسان و سخنرانان

احمد موسوی نسب

عضو هیات علمی دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

برگزاری وبینار
سه شنبه 09 دی 1399
ساعت 17:00
ساعت 18:30

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندردیلم

استان بوشهر

توضیحات رویداد

اغلب کارگزاران (بروکرها) به منظور دسترسی مشتریان خود به بازار و برای انجام عملیات خرید و فروش آنان، یک نرم افزار معاملاتی را استفاده می کنند، این نرم افزار ها توسط شرکتهای متفاوتی طراحی و تولید می شوند، یکی از معروفترین و پرکاربردترین این نرم افزارهای معاملاتی “متاتریدر” است. نرم افزار مفید تریدر نسخه بومی شده ای از نرم افزار متاتریدرنسخه ۵ است .

 

نرم افزار متاتریدر (MetaTrader) یکی از رایج ترین پلتفرم های معاملاتی در بین کارگزاران بازارهای مالی است که با کمک آن می توان ضمن دریافت اخبار و داده های بورس، در این محیط به انجام برخی تحلیل های مرتبط نیز پرداخت.

 

و در واقع یکی از کارگزارانی که این نرم افزار را شخصی سازی کرده است، کارگزاری مفید است و این نسخه بومی شده را تحت عنوان مفید تریدر در اختیار مشتریان قرار داده است که در این آموزش از این نسخه استفاده می شود. در این آموزش ضمن آشنایی با محیط و امکانات این نرم افزار، به معرفی برخی ابزارهای موجود در این نرم افزار که برای تحلیل تکنیکال مورد استفاده قرار می گیرند، پرداخته می شود و روش های سفارش گذاری در معاملات آنلاین سهام نیز تشریح می گردد.

 

 

 

سرفصل رویداد

در مفیدتریدر ،سه نوار ابزار مجزا پیش بینی شده است. دستو رهای اصلی در این نوار ابزا رها به صورت دکمه (یا کلید) قرار گرفته اند. به صورت پیش فرض، نوار ابزا رها زیر منوی اصلی قرار دارند، ولی می توانند به سادگی و با استفاده از ماوس به هر قسمت دیگری از پنجره منتقل شوند.شما می توانید با استفاده از دستور «نوار ابزار » زیر منوی نمایش View ، آنها را آشکار یا پنهان کنید.تمامی این نوار ابزارها قابل تنظیم هستند، به شکلی که می توانید تنها دستو رهای ضروری و آنهایی که بیشتر استفاده می کنید، در آنها قرار دهید.

 

تمامی دستو رها بر اساس نوع عملیاتی که انجام می دهند، در گرو ههای زیر دسته بندی شده اند:

  • استاندارد: دستو رهای مشترک برای مدیریت مفیدتریدر
  • ابزار رسم: مدیریت ابزار رسم روی نمودارها
  • تناوب زمانی: مدیریت حال تهای زمانی نمودار

 

معرفی ابزارهای تحلیل بازارهای سرمایه و رویکردهای پیش رو

 
شامل: آشنای مقدماتی با ابزارهای مورد نیاز جهت بررسی و پایش جریان پول در بازارهای مالی مختلف ( طلا ، بورس و مسکن و...)

و همچنین آموزش ابتدایی نرم افزار مفیدتریدر و  بیان سایر توانایی مورد نیز جهت فعالیت در بازار سرمایه

 

 

مخاطبین رویداد

دانشجویان

 

اساتید

 

کارکنان

 

علاقه مندان به فعالیت در بورس

 

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z