دوره آموزشی تهیه و تنظیم صورت های مالی (به صورت حضوری)

شروع رویداد : دوشنبه 03 آبان 1400 - ساعت 09:00
مدت زمان رویداد : 12 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از شنبه 01 آبان 1400 ساعت 08:00
تا
سه شنبه 04 آبان 1400 ساعت 15:00
ثبت نام در دوره
250,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

جلسات رویداد
زمان برگزاری

روز اول
دوشنبه 03 آبان 1400
ساعت 09:00
ساعت 15:00
روز دوم
سه شنبه 04 آبان 1400
ساعت 09:00
ساعت 15:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

.

توضیحات رویداد

این دوره آموزشی توسط شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به صورت حضوری و طی دو جلسه 6 ساعته برگزاری می گردد.

 

این دوره برای تمامی حسابدارانی که قصد دارند تا بر اساس مانده­ حساب­‌ها، صورت‌های مالی اساسی تهیه کنند، می­‌توانند این دوره را انتخاب کرده و به صورت عملی و کاربردی نحوه تهیه آن را فراگیرند.

سرفصل رویداد

استانداردهای حسابداری ایران شامل موارد زیرمی باشد:

نحوه ارائه صورت‌های مالی، رویه‌های حسابداری، تغییر در برآوردهای حسابداری و اشتباهات، مروری بر ویژگی‌ها و تفاوت‌های اصلی صورت‌های مالی شرکت‌ها با فرض عدم تداوم فعالیت، واحدهای تجاری در مرحله قبل از بهره‌برداری و صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای، نحوه تجدید ارائه مبالغ مقایسه‌ای صورت‌های مالی به همراه مثال، بررسی کامل آخرین نمونه صورت‌های مالی و یادداشت‌های توضیحی شرکت‌های تولیدی مصوب سال 1398 کمیته فنی سازمان حسابرسی لازم الاجرا از 98/01/01، مرور اجمالی سایر استانداردهای حسابداری و پرسش و پاسخ‌های فنی کمیته فنی سازمان حسابرسی و کارگروه فنی و استانداردهای جامعه حسابداران رسمی ایران در خصوص نحوه ارائه و افشا در صورت‌های مالی و یادداشت‌های توضیحی، تهیه صورت‌های مالی و یادداشت‌های توضیحی یک شرکت نمونه (بجز صورت جریان وجوه نقد) بر اساس تراز آزمایشی حساب‌ها و سایر اطلاعات مورد نیاز بوسیله کاربرگ و فایل اکسل صورت‌های مالی و یادداشت‌های توضیحی.

 

 

سرفصل های این دوره:

-صورت سود و زیان

-صورت سود و زیان انباشته

-صورت سود و زیان انباشته

-ترازنامه

-صورت گردش وجوه نقد

-یادداشت های توضیحی

 

مخاطبین رویداد

 

تمامی حسابدارانی که قصد دارند تا بر اساس مانده­ حساب­‌ها،  صورت‌های مالی اساسی تهیه کنند، می­‌توانند این دوره را انتخاب کرده و به صورت عملی و کاربردی نحوه تهیه آن را فراگیرند.

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z