شروع رویداد : چهارشنبه 30 مهر 1399 - ساعت 15:00
مدت زمان رویداد : 5 ساعت
افزودن به تقویم
بلیت های رویداد
هزینه
خريد بليط
قابل خرید از سه شنبه 29 مهر 1399 ساعت 08:00 تا پنج شنبه 01 آبان 1399 ساعت 16:00
توضیحات رویداد

اين كارگاه آموزشي آنلاين توسط هيات واليبال استان استان بوشهر با همكاري اداره ورزش و جوانان استان طي دو روز برگزار مي گردد. 

 

به شركت كنندگان در دوره گواهينامه شركت در دوره اعطا مي گردد.

 

مدرس دوره جناب پروفسور آذربايجاني پژوهشگر و مدرس بين المللي سمينارهاي ورزشي و مربيگري مي باشد.

 

ثبت نام شركت كنندگان در اين وبسايت رايگان مي باشد و هزينه شركت در اين وبينار دور روزه مبلغ  40 هزار تومان مي باشد كه به حساب هيات واليبال استان واريز مي گردد.

 

جهت ثبت نام با شماره هاي 09171710056   و  09375220091  تماس حاصل فرماييد.

 

 

مخاطبین رویداد

 

ورزشكاران

 

علاقمندان

مدرسان و سخنرانان رویداد
دكتر محمدعلی آذربايجاني
عضو هيات علمي دانشگاه
جلسات رویداد
زمان برگزاری
جلسه تست كلاس
چهارشنبه 30 مهر 1399
ساعت 15:00
ساعت 16:00
جلسه اول
پنج شنبه 01 آبان 1399
ساعت 15:00
ساعت 17:00
جلسه دوم
جمعه 02 آبان 1399
ساعت 15:00
ساعت 17:00
برگزارکنندگان رویداد
هيات واليبال بوشهر
اداره ورزش و جوانان
لینک کوتاه رویداد
نظر شما در مورد رویداد

5 / 0

تجربه مهم است. تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 800 رویداد داخلی و بین المللی، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری رویداد شما هستند. تیم اجرایی کاروپ نیز می تواند همراه شما در برگزاری رویداد ها و همایش ها و نمایشگاه های بین المللی باشد. برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست. کاروپ آمده است تا مشکلات بزرگ برگزارکنندگان را حل کند. از مرحله ایده رویداد شما تا پس از برگزاری رویداد شما با خدمات و سرویس های مختلف در خدمت شما هستیم تا بهترین تجربه را به مخاطبان شما ارائه نماییم.
کاروپ (کارگروه اثرگذار رونق و پرورش کسب و کار، مهارت و خلاقیت) یکی از قویترین و کاملترین سیستم مدیریت محتوای آنلاین است که در آن هم می توانید رویداد برگزار و هم در رویدادها شرکت کنید! کاروپ تمام نیازمندیهای لازم برای برگزاری یک رویداد حضوری و غیرحضوری را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با خیالی راحت و آسوده به انجام امور خود بپردازید ! ضمناً می توانید با بسته های اطلاع رسانی و تبلیغاتی کاملا تخصصی برگزاری رویداد کاملا متفاوت و موفقی را داشته باشید !