آموزش وبسایت نویسی به زبان تجربی و کاربردی (مقدماتی)

شروع رویداد : سه شنبه 08 تیر 1400 - ساعت 18:00
مدت زمان رویداد : 3 روز و 5 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت 08:00
تا
سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 22:00
ثبت نام زودهنگام (10 نفر اول)
60,000 تومان
قابل خرید از سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت 08:00
تا
شنبه 05 تیر 1400 ساعت 22:00
ثبت نام عادی در دوره
80,000 تومان
قابل خرید از شنبه 05 تیر 1400 ساعت 22:00
تا
سه شنبه 08 تیر 1400 ساعت 18:00
ثبت نام دقیقه نودی
100,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

محسن کاظمی

مشاور ارشد در حوزه تحلیل و پیاده سازی سامانه های جامع با بیش از دو دهه تجربه عملیاتی

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
سه شنبه 08 تیر 1400
ساعت 18:00
ساعت 20:00
جلسه دوم
چهارشنبه 09 تیر 1400
ساعت 18:00
شنبه 09 تیر 1403
ساعت 20:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندردیلم

استان بوشهر

توضیحات رویداد

دانشجویان در این دوره آموزشی مقدماتی ضمن یادگیری با زبان های پایه برنامه نویسی وب نظیر html و سایر اطلاعات کاربردی css و استاتیل ها، با java script و فریم ورک بوت استرپ و نرم افزار DreamWeaver و … نیز به صورت مقدماتی آشنا خواهند شد.

 

دوره آموزش طراحی سایت که دانشی پایه و پیش نیاز تمامی دوره های طراحی وب از جمله دوره برنامه نویسی وب داینامیک، آموزش طراحی وب سایت پیشرفته می باشد، می تواند به صورت مهارتی مستقل برای علاقه مندان و نیز یک تخصص تکمیلی برای طراحان گرافیک، فرصت های شغلی بسیاری را به همراه داشته باشد.

 

دوره های تکمیلی طی در ادامه این دوره به صورت جداگانه برگزار خواهد شد که ضمن بهره مندی از مباحث ذکر شده در این جلسه به مهارت های اصلی در حوزه طراحی وبسایت منجر خواهد شد و شرکت کنندگان باشرکت در دوره های آتی و تکمیلی قادر خواهند بود طراحی وبسایت را به صورت عملی و تخصصی انجام دهند.

سرفصل رویداد

 

این سوال بسیار مهمی است، اولین سوالی که برای شروع آموزش طراحی سایت به ذهن افراد می رسد این است که از کجا شروع کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو روش مختلف آغاز کنید ، اولین روش طراحی سایت بدون کدنویسی و دومین روش طراحی سایت با کد نویسی. در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را انتخاب کنید میتوانید توی حوزه های مختلف شروع به آموزش دیدن کنید ، مثل آموزش وردپرس ، آموزش PHP ، آموزش لاراول ، آموزش HTML ، آموزش CSS ، آموزش ASP.net و... . هریک از این موارد دارای نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای انتخاب زمینه شروع فعالیت مشکل دارید پیشنهاد میکنیم از طریق چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را برای انتخاب کار در نظر بگیرید.

 

مخاطبین رویداد

  • وبلاگ نویسان و علاقمندان
  • طراحان حرفه ای وب سایت
  • نویسندگان محتوای وب
  • بازاریابان
  • توسعه دهندگان نرم افزار وب و برنامه نویسان
  • تمامی کسانی که میخواهند طراحی وبسایت را از صفر تا صد و با کیفیت بالا یاد بگیرد.

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z