نشست تخصصی به مناسبت روز خانواده: توصیه های مقام معظم رهبری مدظله العالی به زوجین

شروع رویداد : دوشنبه 27 مرداد 1399 - ساعت 11:00
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از یک شنبه 26 مرداد 1399 ساعت 10:00
تا
دوشنبه 27 مرداد 1399 ساعت 12:00
ثبت نام در دوره
رایگان

مدرسان و سخنرانان

صدیقه مهدویان پور

جلسات رویداد
زمان برگزاری

زمان برگزاری
دوشنبه 27 مرداد 1399
ساعت 11:00
ساعت 13:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان

دانشگاه آزاد اسلامی

بسیج اساتید

بوشهر

نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها

استان بوشهر

توضیحات رویداد

زن و شوهر در صراط حق و راه حق به همدیگر کمک کنید. زن میتواند کمک کند به شوهرش برای اینکه در صراط حق پایدار باشد، ثابت‌قدم باشد و پیش برود؛ مرد میتواند همین کمک را به زن بکند. مثل دو شریک، مثل دو هم‌سنگر با هم زندگی کنید. عملاً، هم در شریعت، هم در واقعیّت خارجی، زن و شوهر نزدیک‌ترین افراد به هم هستند؛ هر چه میتوانید صمیمیّت را، صفا را، محبّت را بین خودتان افزایش بدهید. محبّت مایه‌ی اصلیِ زندگیِ شیرین خانوادگی است؛ سعی کنید محبّت را روزبه‌روز افزایش بدهید که به دست خود انسان هم هست و انسان میتواند این کار را بکند.

مخاطبین رویداد

اساتید

 

کارکنان

 

دانشجویان

 

سایر

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z