کارگاه خلاقیت در هنر

شروع رویداد : جمعه 28 آذر 1399 - ساعت 19
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 9
تا
جمعه 28 آذر 1399 ساعت 18:30
بلیط عادی
رایگان
قابل خرید از چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 9
تا
جمعه 28 آذر 1399 ساعت 16
بلیط (جهت صدور گواهی)
30,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

فاطمه طوسی صدر

استاد دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
جمعه 28 آذر 1399
ساعت 19
ساعت 21

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

خواه راهکاری جدید برای حل یک مشکل ، یک روش یا یک دستگاه جدید ، و یا یک شیئ یا فرم جدید هنری.[۱] "خلاقیت بشر تعریفی از قابلیتهای اقتصاد ، زندگی ، تکنولوژی ، صنایع جدید ، ثروت جدید و کلیه چیزهایی است که از یک اقتصاد خوب جریان میگیرند. خلاقیت  چند وجهی و چند بعدی است. فقط محدود به یک نوآوری تکنولوژیک یا یک مدل کسب و کار نوین نیست. چیزی نیست که بتوان آن را در یک جعبه نگه داشت و هنگامی که کسی وارد دفتر کار میشود آن را باز نمود. خلاقیت شامل انواع متمایز فکرکردن و عاداتی است که بایستی هم در افراد و هم در جامعه گرداگرد آنها کاشته شود."[۲]

خلاقیت مهم‌ترین و اساسی‌ترین قابلیت و توانایی انسان و بنیادی‌ترین عامل ایجاد ارزش است که در همهٔ ابعاد و جوانب زندگی وی نقش کاملاً حیاتی ایفا می‌کند. خلاقیت و نوآوری از والاترین ویژگی‌های انسان است. همهٔ علوم، تولیدات، فناوری‌ها، صنایع، ابداعات، اختراعات، هنرها، ادبیات، موسیقی، معماری و به‌طور کلی اساس انواع تمدن‌ها از ابتدا تاکنون و کلیهٔ دستاوردهای بشری، جلوه‌های گوناگونِ خلاقیت و نوآوری است. تمدن انسانی و زندگی وی بدون خلاقیت امکان‌پذیر نیست.

مخاطبین رویداد

دانشجویان کلیه رشته ها و سایر علاقمندان

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z