وبینار آموزش اصول نگارش مقالات تحقیقی به زبان انگلیسی

شروع رویداد : چهارشنبه 03 دی 1399 - ساعت 14:00
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از چهارشنبه 03 دی 1399 ساعت 13:00
تا
جمعه 05 دی 1399 ساعت 19
بلیط عادی
رایگان
قابل خرید از جمعه 07 آذر 1399 ساعت 18:00
تا
جمعه 05 دی 1399 ساعت 7:00
بلیط (جهت صدور گواهی)
50,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

دکتر حسین سعدآبادی

عضو هیات علمی دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
چهارشنبه 03 دی 1399
ساعت 14:00
ساعت 16:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

مقاله به عنوان شیوه‌ای برای بیان جزئیات داده‌هایی است که شما به واسطه انجام تحقیقات علمی آن‌ها را جمع‌آوری کرده‌اید. شما می‌توانید به واسطه مقاله علمی نظر خود را در رابطه با تجزیه و تحلیل و تفسیر داده‌های به دست آمده در اختیار دیگران قرار دهید. مقالات پرمخاطب‌تر مانند مقالات isi در ایفای این نقش بهتر عمل خواهند کرد.

مراحل مقاله نویسی برای یک مقاله علمی دارای الگو و استانداردهای مشخصی است که با سایر نوشته‌های علمی و غیر علمی متفاوت است. برای برقراری ارتباطات صحیح تسلط به استفاده از زبان انگلیسی امری ضروری است تا بتوان گزارشات تحقیقات انجام شده را بدون ابهام و به زبان ساده در اختیار دیگران قرار داد. مقالات علمی بایستی به زبان کاملاً ساده، واضح و مختصر نوشته شده باشند تا خوانندگانی با سوابق تحصیلی و مطالعاتی مشابه با نویسنده، به راحتی بتوانند کار و نحوه انجام دادن آزمایشات را درک کنند؛ ممکن است آن‌ها بخواهند نتایج را بازسازی کنند یا تحقیقات را گسترش دهند.

سرفصل رویداد

• موضوع مقاله
• چکیده
• مقدمه
• روش تحقیق
• نتایج
• بحث و تجزیه و تحلیل
• نتیجه گیری
• منابع

مخاطبین رویداد

دانشجویان و محققین

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z