آموزش دوره ای حسابداری و نرم افزار هلو ویژه بازار کار

شروع رویداد : یک شنبه 02 آذر 1399 - ساعت 16
مدت زمان رویداد : 2 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از دوشنبه 23 تیر 1399 ساعت 12:00
تا
پنج شنبه 22 آبان 1399 ساعت 12:00
خرید بلیط
250,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

مصیب بهیان نژاد

استاد دانشگاه و مدیرعامل محاسبان توانمند جنوب

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
یک شنبه 02 آذر 1399
ساعت 16
ساعت 17
جلسه آخر
پنج شنبه 20 آذر 1399
ساعت 16:00
ساعت 17:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

.

توضیحات رویداد

نرم‌ افزارهای مالی و حسابداری یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخه‌های تخصصی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌ها و تولیدی‌ها دارند. این نرم‌ افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات بی‌شماری ازجمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و... هستند. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌ افزارهای حسابداری هلو را به پرکاربرترین نرم‌ افزار مالی و حسابداری کشور تبدیل کرده است.

 

نرم افزار هلو، يكي از مهمترين نرم افزارهاي فارسي زبان است. ويژگي مهم اين نرم افزار استفاده از sql server 2000 نرم افزار را قادر ميسازد تا سندهاي بسيار زيادي را ثبت كند بدون اينكه براي كاركرد نرم افزار مشكلي ايجاد گردد و يا در هنگام ثبت كردن سندها زمان زيادي ببردنرم افزار هلو با برنامه دلفی که قویترین برنامه بانک اطلاعاتی در جهان می باشد نوشته شده است و تحت ویندوزهای 95و98وMe وXp فارسی قابل اجرا می باشد. تمامی دوستانی که در حیطه حسابداری و حسابرسی فعالیت دارند، اهمیت نرم افزار هلو را به درستی درک می کنند. 

نرم افزار هلو - دلایل یادگیری نرم افزار هلو - موسسه آموزشی ویژگان

در این دوره آموزشی کلیه موارد حسابداری از ابتدای شروع به کار یک موسسه اعم از معرفی اشخاص در سه سطح کل ، معین و تفضیلی ، معرفی انبار و کالاها در سه بخش گروه اصلی ، گروه فرعی و نام کالا ، معرفی حساب های بانکی ، چک های داده شده و گرفته شده در راه و موجودی های نقدی صندوق و تنخواه گردان تا ثبت سند افتتاحیه به صورت کامل آموزش داده می شود .

بنابراین اگر شما به عنوان حسابدار اول یک موسسه مشغول به کار شوید مهارت ورود اطلاعات و استقرار سیستم حسابداری اولیه را خواهید داشت .

در بخش بازرگانی امکان ثبت کلیه فاکتورهای خرید ، فروش ، برگشت از خرید و فروش ،ضایعات و پیش فاکتور ، امکان ثبت کالای امانی و مراودات مربوط به تسویه حساب ویا عودت کالای امانی و همچنین نحوه انبارگردانی و تعدیلات کسر و فزونی انبار به همراه امکان انتقال کالا بین انبارها آموزش داده خواهد شد .

آموزش صدور سند حسابداری دستی و ایجاد حساب های جدید در سه سطح کل ، معین و تفضیلی در بخش شرکتی این امکان را به دانشجویان می دهد تا در مراودت مالی غیر اتوماتیک اسناد حسابداری مرکب را در نرم افزار حسابداری هلو ثبت نمایند

آموزش امورمالی اتوماتیک به دانشجویانی که رشته تحصیلی آنها غیر از حسابداری است کمک می کند تا به راحتی در 12 آیتم از دریافت ها و پرداخت ها و مراودات مالی به صورت اتوماتیک اسناد حسابداری را ثبت نمایند که همین بخش سبب شده تا کاربران نرم افزارحسابداری هلو با هر مدرک تحصیلی بتوانند از عهده امور حسابداری بر آیند .

در پایان نحوه اصلاح و گزارش گیری از کلیه اسناد صادر شده آموزش داده می شود .

 

سرفصل رویداد

سرفصل ها


ورود اطلاعات اولیه

تعاریف اولیه نرم افزار

ثبت مانده حسابها در اول دوره

گزارشات اول دوره

ثبت سند افتتاحیه

صدور فاکتور

امور مالی

دریافت و پرداخت

هزینه و درآمد

چک ها

فاکتور ضایعات

پیش فاکتور

فاکتور امانی

سفارشات

تولید

تجزیه

ورود اطلاعات از اکسل

 انتقال اطلاعات به اکسل

کار خدماتی

فاکتور فروشگاهی

فاکتور رستوران

حواله ورود و خروج انبار

حواله بی انبار

انبار گردانی

گزارشات مالی

اصلاحات

تنظیمات

بستن حسابها

 
 

مخاطبین رویداد

این دوره به عموم مردم، کسبه بازار و دانشجویان از همه رشته ها بخصوص رشته های حسابداری، مالی، مدیریت، اقتصاد و حتی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی توصیه می گردد؛ چرا که به زبان ساده امروزه حساب و کتاب مالی و در کل مبحث حسابداری در تمامی ابعاد زندگی کاری اثری در خور توجه دارد و حتی تسلط به این موضوع مدیریت مالی زندگی را برای شما بسیار ساده خواهد کرد.

همچنین فرصت‌های شغلی بسیار زیاد در این حوزه، دوره های حسابداری را در گروه محبوبترین دوره‌های آموزشی قرار داده است.

 

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z