وبینار آشنایی با نحوه تجاری سازی تحقیقات و پژوهش های دانشگاهی

شروع رویداد : پنج شنبه 18 دی 1399 - ساعت 15:00
مدت زمان رویداد : 3 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از سه شنبه 16 دی 1399 ساعت 14
تا
پنج شنبه 18 دی 1399 ساعت 11:00
بلیط عادی
رایگان
قابل خرید از دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 20:00
تا
چهارشنبه 17 دی 1399 ساعت 16:00
بلیط (جهت صدور گواهی)
20,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

دکتر حسن مزارعی

هیات علمی دانشگاه، مدير پژوهش دانشگاه، ارزياب شركت هاي دانش بنيان

جلسات رویداد
زمان برگزاری

برگزاري وبينار
پنج شنبه 18 دی 1399
ساعت 15:00
ساعت 18:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

در اقتصاد دانش محور دانشگاهها در کنار تولید، انتقال و ترویج علم، دست به تجاری سازی علم نیز می زنند. تجاری سازی اغلب با فروش، بازاریابی یا توسعه کسب و کار اشتباه گرفته می شود. فرایند تجاری سازی دارای سه جنبه کلیدی است. با ورود به عصر اطلاعات و تبدیل شدن جوامع سنتی و صنعتی به جوامع اطلاعاتی، منبع قدرت از نیروی بازو و ماده و انرژی، به دانش انتقال یافته است. در واقع نقش دانشگاهها به عنوان یکی از نهادهای عمده تولید دانش، در حال تغییر و تحول است. دانشگاهها نیز به عنوان یک سازمان، و به عنوان جزئی اساسی از اجزای جامعه، می بایست توجه و تمرکز ویژه ای بر کارآفرینی اقتصادی داشته باشند. تجاری سازی یک محصول تنها زمانی موفق خواهد بود که قبل از آن به این سوالات پاسخ داده شود، چرا، چه چیز، چه زمان، کجا، برای چه کسی، چگونه و چه کسی؟ چرا، به فرصت مورد هدف در تجاری سازی، چه چیز، به ایده محصولی که مناسب فرصت موردنظر است. تاسیس مراکز رشد، پارک های فن آوری و ... از جمله نمادهای تجاری سازی دانش در اقتصاد هستند. تجاری سازی را می توان به عنوان فرایند تبدیل دانش تئوریک موجود در نهادهای دانشگاهی به برخی انواع فعالیتهای اقتصادی تعریف کرد محققین مدل هایی را برای فرایند انتقال تجاری دانش، ارائه کرده اند.

سرفصل رویداد

-نحوه ی شناسایی پژوهش ها با قابلیت تجاری سازی

_فرایند تبدیل ایده به محصول تجاری سازی

_الزامات تجاری سازی

مخاطبین رویداد

دانشجویان و پژوهشگران

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z