آموزش استفاده از سامانه آنلاین

 

 

راهنمای شرکت کنندگان در دوره ها و وبینارها:
 افرادی که به عنوان شرکت کننده در یک دوره (وبینار) در سایت ثبت نام نموده و هزینه پرداخت نمایید، به صورت خودکار دوره مربوطه در پنل کاربری آن داوطلب ثبت می شود و در زمان اعلام شده می تواند در وبینار شرکت نماید.

 

نکته: اقدامات مربوط به کاربران در سایت به صورت پیامک بر روی موبایل ثبت شده در سیستم ارسال می شود.

 

الف- راهنمای شرکت کنندگانی که برای ورود به دوره (وبینار) از موبایل یا تب لت استفاده می کنند به صورت زیر است:

 

دانلود فایل راهنمای ورود کاربر با موبایل

 

 

ب- راهنمای شرکت کنندگانی که برای ورود به دوره (وبینار) از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده می کنند به صورت زیر است:

 

دانلود فایل راهنمای ورود کاربر با کامپیوتر

 

 

شرکت کنندگان گرامی ثبت نام کنندگان در دوره ها  لطفا موراد زیر را مدنظر داشته باشند:

 

1- چند روز قبل از برگزاری رویداد یا وبینار یوزر و پسورد خود را تست نموده و از ورود موفق به سایت اطمینان حاصل بفرمایند.

2- حداقل یک روز قبل از تاریخ برگزاری کلاس، نسبت به نصب نرم افزارهای لازم اقدام نموده و حتما ورود به کلاس را بررسی فرمایند.  

3- اطلاعات لازم در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار ادوب کانکت و موارد لازم جهت استفاده بهتر امکانات کلاس آنلاین داشته باشند.

4- برای داشتن کیفیت صدای مناسب، در صورت امکان حتما حتما از اینترنت گوشی استفاده شود تا مشکلی در برگزاری کلاس ایجاد نشود.

5- در زمان برگزاری کلاس مطابق زمان و تاریخ اعلام شده در سایت، در کلاس حضور داشته باشید تا امکان رفع مشکل احتمالی وجود داشته باشد.

6- امکان دسترسی به شرکت کنندگان به میکروفن و ارایه کلاسی به صورت تکی یا چندنفره در اختیار مدرس کلاس بوده و قابل مدیریت می باشد.

7- در صورت داشتن هر گونه سوال، اشکال و یا ابهام لطفا حتما یک روز قبل با مسئول برگزاری دوره هماهنگی شود تا در زمان شروع کلاس مشکلی رخ ندهد.

8- نیم ساعت قبل از برگزاری دوره و وبینار پیامک اطلاع رسانی برای تمامی شرکت کنندگان ارسال می گردد تا آمادگی حضور بهتر در کلاس را داشته باشند.

9- علاوه بر لپ تاپ، امکان شرکت در کلاس و یا آزمونهای آنلاین با گوشی موبایل (اندروید و آیفون) نیز وجود دارد ولی چنانچه از لپ تاپ استفاده شود مناسب تر هست.

10- تمامی جلسات تدریس اساتید به صورت اتوماتیک ضبط می شود و در پنل کاربران قرار داده می شود و تا پایان دوره قابل مشاهده و بهره برداری می باشد. (قابل دانلود نیست)

 

 

 

 

 

***********************************************************************************************************************************

***********************************************************************************************************************************

 

 

 


راهنمای مدرسان دوره ها و وبینارها:
 چنانچه نام یکی از افراد ثبت نام کننده در سایت، توسط مسئول برگزاری دوره، به عنوان مدرس دوره (وبینار) در نظر گرفته شده و ثبت شود برای مدرس دوره پیامک اطلاع رسانی ارسال می شود و مدرس محترم می تواند مطابق فایل رهنمای زیر وارد پنل خود شده و یا نسبت به تدریس آن وبینار اقدام نماید:

 

دانلود فایل راهنماي ورود مدرس دوره به وبينار

 

 

مدرسان گرامی و اساتید ارجمند دوره ها  لطفا موراد زیر را مدنظر داشته باشند:

 

1- چند روز قبل از برگزاری رویداد یا وبینار یوزر و پسورد خود را تست نموده و از ورود موفق به سایت اطمینان حاصل بفرمایند.

2- حداقل یک روز قبل از تاریخ برگزاری کلاس، نسبت به بارگذاری فایل های ارایه خود با فرمت PDF اقدام نموده و حتما بررسی فرمایند.  

3- اطلاعات لازم در خصوص نحوه استفاده از نرم افزار ادوب کانکت و موارد لازم جهت راهنمایی شرکت کنندگان در کلاس داشته باشند.

4- برای داشتن کیفیت صدای مناسب، در صورت امکان حتما حتما از اینترنت گوشی استفاده شود تا مشکلی در برگزاری کلاس ایجاد نشود.

5- در زمان برگزاری کلاس حتما چند دقیقه قبل از برگزاری ساعت دقیق کلاس، در کلاس حضور داشته باشید تا امکان ورود شرکت کنندگان نیز میسر گردد.

6- امکان دسترسی به شرکت کنندگان به میکروفن و ارایه کلاسی به صورت تکی یا چندنفره در اختیار مدرس کلاس بوده و قابل مدیریت می باشد.

7- در صورت داشتن هر گونه سوال، اشکال و یا ابهام لطفا حتما یک روز قبل با مسئول برگزاری دوره هماهنگی شود تا در زمان شروع کلاس مشکلی رخ ندهد.

8- یک ساعت قبل از برگزاری دوره و وبینار پیامک اطلاع رسانی برای تمامی مدرسان آن دوره ارسال می گردد تا آمادگی حضور بهتر در کلاس را داشته باشند.

9- پیشنهاد می شود برای تدریس حتما از لپ تاپ مناسب و ورود به کلاس از طریق گزینه  open in application  استفاده شود. (از حالت open in browser استفاده نشود بهتر است)

10- تمامی جلسات تدریس اساتید به صورت اتوماتیک ضبط می شود و در پنل کاربران قرار داده می شود و تا پایان دوره قابل مشاهده و بهره برداری می باشد. (قابل دانلود نیست)

 

باتشکر 

 

 


::: تجربه مهم است :::
**********************
تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 800 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد.
در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
**********************************
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
**********************************
شايان ذكر است سيستم"کاروپ" یکی از قویترین و کاملترین سیستم هاي مدیریت محتوای آنلاین است که در سامانه برگزاري رويداد آن به راحتي هم می توانید يك رویداد را برگزار كنيد و هم اينكه در ساير رویدادها شرکت نماييد. اين پلتفرم تمام نیازمندیهای لازم برای برگزاری یک رویداد حضوری و يا غیرحضوری را در اختیار شما قرار مي دهد تا با خیالی راحت و آسوده به انجام امور خود بپردازید. ضمناً می توانید با بسته های اطلاع رسانی، تبلیغاتی و بازاريابي ويژه و کاملا تخصصی برگزاری رویداد کاملا متفاوت و موفق تري را داشته باشید!
**********************************
"کاروپ" (کارگروه اثرگذار رونق و پرورش کسب و کار، مهارت و خلاقیت)
::: مرجع برگزاري وبينارها و رويدادها :::