قوانین و مقرات سامانه جهت شرکت کنندگان در رویدادها و وبینارها
  • جهت اطلاع شرکت کنندگان در رویدادها و وبینارها

*** برای عضویت در وبسایت “کاروپ” و ثبت نام در رویداد یا وبینار لطفا کلیه قوانین و مقررات را به‌ دقت مطالعه بفرماييد. ***

  • *** قابل ذکر است ثبت نام در وبسايت به مفهوم اطلاع و پذيرفتن کليه قوانین “کاروپ” مي‌باشد. “کاروپ” صرفا یک پلتفرم مدیریت و برگزاری وبینار بوده و تنها زیرساخت برگزاری یک وبینار را فراهم می کند و در قبال محتوا و مطالبی که توسط برگزارکنندگان و موسسات آموزشی در وبینارها منتشر می شود هیچ گونه مسئولیتی ندارد. ***

 

 

 

 

 

  • داشتن حساب کاربری در در وبسایت “کاروپ”

 

    1. لطفا در زمان ثبت نام، اطلاعات شخصی خود از جمله نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره موبایل را به درستی وارد کنید زیرا از اطلاعاتی که در زمان ثبت نام وارد می‌کنید برای تعریف نام کاربری‌تان در وبینار استفاده می شود. در صورتی که مشخصات خود را اشتباه نوشته باشید “کاروپ” حضور بدونِ مشکلِ شما در وبینار را تضمین نمی کند.
    2. شما مسئول این هستید که نام کاربری و رمز ورود خود را محرمانه نگه دارید.
    3. شما مجاز نیستید که نام کاربری و رمز ورود خود را در اختیار شخص دیگری قرار دهید، و یا به کسی اجازه دهید که به حساب کاربری شما و ویدئوها یا وبینارهای خریداری‌شده دسترسی پیدا کند. تکثیر و انتشار ویدئوها یا وبینارهای خریداری‌شده مجاز نمی باشد و شما مسئول تمام استفاده‌ای هستید که از وبسایت و وبینار و ویدئوهای خریداری‌شده در ارتباط با حساب شما و نام کاربری و رمز ورود شما انجام می‌گیرد. همچنین مسئولیت صحت اطلاعاتی که در حساب خود وارد می‌کنید، تماما با خود شما است.
    4. مجموعه “کاروپ” تمام تلاش خود را انجام می دهد تا شما بتوانید به وبینارها و ویدئوهای خریداری شده خود حداقل 2 سال بعد دسترسی داشته باشید. در هر صورت، “کاروپ” می تواند بنا به صلاحدید و تشخیص کمیته ارزیابی خود محتوای خریداری‌شده را حذف نماید، مثلا اگر مدرس وبینار دیگر قصد فروش ویدئوی وبینار را نداشته باشد و یا بنا به دلایل قانونی یا کاری ممکن است جلسات ضبط شده در آرشیو حذف شود.
    5. اگر تراکنش پرداخت هزینه توسط درگاه های بانکی یا بانک های صادرکننده کارت برگشت بخورد، یا دچار مشکلی شود و یا بنا به دلایلی هزینه شما عودت داده شود، “کاروپ” دسترسی شما به ویدئوهای خریداری‌شده را معلق خواهد کرد.
    6. بعد از ثبت نام در وبسایت، ایمیل شما برای اطلاع رسانی وبینارهای آتی و یا خبرهای ویژه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

  • داشتن حساب کاربری در وبسایت “کاروپ”

 

  1. ممکن است تعدادی از وبینارهایی که در وب سایت “کاروپ” قرار دارد توسط اساتید و موسسات آموزشی برگزار شود که در صفحه مربوط به توضیحات وبینار در تب «برگزارکننده» مشخصات برگزارکننده نوشته می شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این وبینارها برای برگزارکننده محفوظ بوده و در این نوع وبینارها “کاروپ” تنها بعنوان پلتفرم معرفی، اطلاع رسانی، اجرا و برگزاری ایفای نقش کرده و هیچگونه ادعا و تاییدی بر محتوای وبینارهای فوق ندارد و “کاروپ” در قبال محتوا و مطالبی که در وبینار منتشر می شود هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
  2. اطلاعات تماس شما همچون آدرس ایمیل و شماره موبایل در اختیار برگزارکننده قرار می گیرد، در صورتی که با در اختیار قرار دادن این اطلاعات یا بخشی از آن مخالف هستید می توانید در "پنل کاربری" بخش "ویرایش پروفایل من" براساس تنظیمات حریم شخصی اطلاعات خود را براساس درخواست خود تنظیم کنید اما در صورتی که برگزارکننده با دسترسی به اطلاعات تماس شما اقدام به ارسال پیام‌های غیرمرتبط می کند، حتما این مورد را از طریق بخش گزارش دادن هر وبینار یا تیکت‌های سایت با پشتیبان “کاروپ” در میان بگذارید تا در اولین فرصت با برگزارکننده مربوطه تذکر داده شود.
  3. بلافاصله بعد از ثبت نام در وبسایت و در هر وبینار یک پیامک که شامل مشخصات ورود به پروفایل در وبسایت “کاروپ” و یا ثبت نام شما در رویداد موردنظر می باشد به شماره تلفنی که در زمان ثبت نام وارد کرده اید ارسال می شود. حتما این پیامک را داشته نمایید تا در صورت نیاز برای ورود به وبینار با مشکلی مواجه نشوید.
  4. تمامی وبینارهایی که در سایت “کاروپ” در دسترس کاربران قرار داده شده اند در صورتی که بعد از برگزاری وبینار برگزارکننده قصد ارائه فیلم ضبط شده آن را برای شرکت کنندگان خود را داشته باشد قبل از خرید در کنار گزینه "خرید بلیط" مشخص شده اند. “کاروپ” برای ایجاد دسترسی راحت تر برای تمامی وبینارهایی که با نرم‌افزار ادوبی‌کانکت برگزار می شوند تا 30 روز بعد، بازپخش آنلاین (مشاهده جلسات ضبط شده) و غیرقابل دانلود در نظر گرفته است ولی نسبت به بازپخش وبینارها و یا بلیط هایی که ویدئوی ضبط شده ندارند هیچ مسولیتی نداشته و شرکت کنندگان برای وبینار موردنظر از ابتدای هر جلسه موظف به حضور در زمان وبینار هستند.
  5. اگر یک شرکت کننده در وبینار ویژه ای (پولی) که برگزار کننده آن “کاروپ” است، ثبت نام کند ویدئوی وبینار پس از برگزاری در پنل کاربری شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و ویدئوی وبینار تا ۱۴ روز پس از قرارگیری در پنل کاربری، می توانید ویدئو فوق را به صورت آنلاین و غیر قابل دانلود، مشاهده نمایید. فایل ارائه وبینار نیز در صورت تایید مدرس وبینار به صورت PDF برای دانلود، در پنل کاربری شرکت کنندگان آن دوره قرار داده خواهد شد.
  6. اگر در وبیناری خصوصی ثبت نام کنید که برگزار کننده آن “کاروپ” نباشد مسئولیت تهیه ویدئوی وبینار و قرار دادن آن در پنل کاربری تان بر عهده برگزارکننده می باشد و ممکن است مدت زمان آماده سازی ویدئوی وبینار پس از برگزاری بیش از 20 روز به طول انجامد.
  7. ویدئوی برخی از وبینارهای برگزار شده ممکن است بنا بر تصمیم برگزارکننده وبینار در سایت “کاروپ” قرار نگیرد و تنها برای شرکت کننده ارسال گردد.
  8. همیشه ویدئوی وبینارهای ویژه (پولی) پس از برگزاری وبینار در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت حتی اگر در زمان برگزاری وبینار حضور نداشته باشید. چنانچه تصمیم بر آن باشد که ویدئوی وبیناری بعد از برگزاری در اختیار شما قرار نگیرد حتما در توضیحات مربوط به آن وبینار ذکر خواهد شد. پس به صورت پیش فرض حتما ویدئوی وبینارهای ویژه در پنل کاربری شرکت کنندگان قرار داده خواهد شد مگر آنکه در صفحه توضیحات وبینار مربوطه ذکر شود.
  9. فایل ویدئویی جلسات برگزار شده برای هر وبینار، پس از ویرایش، در پنل کاربری شرکت کننده قرار می گیرد. ویرایش ویدئوی وبینار به این صورت است که نام و مشخصات شرکت کنندگان و چت ها و نوشته های آن ها در محیط وبینار تار می شود. دلیل این امر این است که مشخصات کاربران حاضر در وبینار حفظ شود.
  10. “کاروپ” پلتفرم برگزاری وبینار است و درآمد حاصل از وبینار مگر در شرایط همکاری در فروش تماما متعلق به برگزارکننده می باشد؛ به همین منظور هر شرکت‌کننده در وبینار مجاز به درخواست عودت و لغو ثبت نام خود تا 24 ساعت بعد از پایان اولین جلسه در وبینارهای چند‌جلسه‌ای است، “کاروپ” تمامی درخواست‌های عودت را براساس شرایط عمومی عودت را بررسی می کند و درصورت برخورداری از شرایط لازم وجه را عودت می کند. بنابراین بعد از گذشت 24 ساعت، عودت وجه از مسئولیت “کاروپ” خارج است.
  11. اگر بنا به دلایل مختلفی همچون بروز اتفافات غیرمترقبه، تاریخ برگزاری وبینار تغییر پیدا کرد و شرکت کننده تمایل نداشته باشد در تاریخ جدید اعلام شده در وبینار حضور پیدا کند می تواند درخواست عودت وجه وبینار بدهد. نحوه عودت وجه در بخش شرایط عودت وجه توضیح داده شده است.
  12. امکان دانلود ویدئوی وبینارهایی که به صورت رایگان برگزار می شوند بنابر تصمیم و صلاحدید “کاروپ” مشخص می شود. برای مثال ممکن است امکان دانلود ویدئوی وبینار رایگان تنها برای اشخاصی که در وبینار حضور داشتند فراهم شود و یا برای هیچ کس ویدئوی وبینار قابل دریافت نباشد. لذا در صورتی که قرار بر ارسال ویدئوی وبینار باشد حتما در توضیحات وبینار مربوطه ذکر خواهد شد.
  13. در صورت رضایت مدرس وبینار فایل ارائه وبینارهایی که به صورت رایگان برگزار می شوند برای کاربرانی که در وبینار ثبت نام کرده و در زمان برگزاری در وبینار حضور داشته اند در انتهای وبینار، بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار داده خواهد شد.
  14. اگر بنا به دلایل مختلفی همچون بروز اتفافات غیرمترقبه وبینار با تاخیر آغاز شود حتما مدت زمانی که برای وبینار در نظر گرفته شده بود اعمال می شود و زمان تاخیر را به هیچ وجه در مدت وبینار محاسبه نخواهد شد و وبینار باتاخیر تمام خواهد شد و مدت زمان وبینار، از هر زمانی که وبینار آغاز شده باشد محاسبه خواهد شد. برای مثال اگر وبینار 2 ساعته ای که می بایست ساعت 19 آغاز می شد با تاخیر نیم ساعته برگزار شود وبینار تا ساعت 21:30 ادامه خواهد داشت.
  15. در صورتی که بدلیل عدم مطالعه راهنمای حضور در وبینار که هم در وبسایت قرار دارد، عدم نصب نرم افزار وبینار یا سرعت نامناسب اینترنت، موفق به حضور در وبینار نشوید و یا به راهنمایی های پشتیبان وبینار عمل نکنید این عدم حضور در وبینار متوجه شما خواهد بود و وب سایت “کاروپ” هیچ گونه مسئولیتی در قبال این گونه موارد نخواهد داشت. زیرا “کاروپ” با تهیه راهنمای حضور در وبینار و بخش پرسش و پاسخ های متداول و تخصیص یک پشتیبان به وبینار و پس از ثبت نام تمام سعی خود را بکار گرفته تا فرایند حضور در وبینار را برای شرکت کنندگان گرامی تسهیل نماید.

 

 

 

  • خرید فایل های ویدئویی وبینارها در “کاروپ”

 

 

  1. ویدئوی وبینارهای خریداری شده تا ۱۴ روز پس از خرید در پنل کاربری کاربران و در بخش «ویدئوهای من» قابل مشاهده و دانلود هستند و تا قبل از 20 روز کاری ویدئوی وبینار را به صورت آنلاین می توانید مشاهده کنید.
  2. پرداخت برای ویدئوی خریداری‌شده از طریق صفحه اختصاصی هر وبینار انجام می‌گیرد. تمام قیمت‌ها به تومان و یورو می‌باشد.
  3. هزینه های پرداختی کاربران در ازای دریافت ویدئوی وبینار می باشد و لزوما فایل ارائه PDF وبینارهایی که ویدئوی آن خریداری شده در اختیار کاربران قرار داده نخواهد شد.