وبینار آموزشی و تربیتی فرزندپروری مثبت (کودکان 2 تا 9 سال)

شروع رویداد : دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - ساعت 17:00
مدت زمان رویداد : 6 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از یک شنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 18:01
تا
پنج شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:00
وبینار فرزندپروری مثبت
75,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

عزت دیره

استادیار گروه روانشناسی، واحد بوشهر، دانشگاه آزاد اسالمی، بوشهر، ایران

جلسات رویداد
زمان برگزاری

فرزندپروری مثبت
دوشنبه 20 اردیبهشت 1400
ساعت 17:00
ساعت 19:00
فرزندپروری مثبت
دوشنبه 27 اردیبهشت 1400
ساعت 17:00
ساعت 19:00
فرزندپروری مثبت
دوشنبه 03 خرداد 1400
ساعت 17:00
ساعت 19:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

مرکز مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

وبینار آموزشی و تربیتی فرزندپروری مثبت طی سه جلسه در روزهای 20 و 27 اردیبهشت ماه و 3 خرداد 1400 با تدریس استاد برجسته سرکار خانم دکتر عزت دیره عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر و از اساتید مجرب و فعال در این حوزه، به صورت مجازی برگزار میگردد.

 

فرزندپروری به شیوه ی غالب بر تربیت فرزندان از سوی والدین اشاره دارد و همچنین بر چگونگی رشد و تکوین شخصیت کودکان تأثیر بسزایی دارد. برخی نیز آن را آگاهی نسبت به تمامی ابعاد سلامت، رشد جسمی، شخصیتی، ذهنی، هیجانی و عاطفی، اجتماعی از نوزادی تا بزرگسالی تعریف می کنند.  هدف فرزندپروری مثبت، تربیت فرزندی سالم و رشد یافته به گونه ای است که تمامی مهارت های لازم برای ادامه ی زندگی را به درستی و کمال آموخته باشد.

 

 


اینکه احساس کنیم به عنوان والدین سهم خود را به درستی در تربیت فرزندانمان ایفا کرده ایم نیازمند پیگیری مسیر فرزندپروری است و اینکه لازم است فرزندپروری را به عنوان یک دغدغه ی ذهنی دنبال نماییم. بسته به تغییراتی که کودک در طول رشد و تحول خود با آن روبرو می شود، لازم است والدین نیز سبک تربیتی خود را تغییر دهند، به طوری که در هر دوره از رشد تمامی نیاز ها و مهارت های کودک مورد توجه قرار گرفته باشد و هیچ چیز از قلم نیفتد.

 


این امر نیاز مند آشنایی بیشتر با ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد هر دوره از رشد کودک است و در کنار آن ، برخورداری از قدرت انعطاف پذیری و صبر بدون قید و شرط که موازی با هم، شما را به بهترین والدین تبدیل خواهند کرد. کار سختی نیست، چرا که حس جدیدی از زندگی خانوادگی با ورود فرزندتان به زندگی آنقدر انگیزه ایجاد می کند که بتوانید سختی های مسیر را ندیده و با ذوق و شوق، برداشت های جدید از خود به عنوان والدین را دنبال نمایید.

 

 


 در کشور های غربی تحقیقات گسترده ای در مورد سبک های فرزند پروری و پیامد های آن صورت گرفته که در کشور ما نیز همان سبک ها تأیید شده و مورد بررسی و استفاده قرار گرفته اند. اما پیش از اینکه به شرح انواع این سبک ها بپردازیم لازم است به چند سوال اساسی پاسخ دهیم. به عبارتی، والدینی دغدغه ی فرزندپروری را به معنای واقعی در سر می پرورانند که حداقل یک بار این سوالات را در ذهن، از خود پرسیده باشند.

 

 

 

تلفن تماس جهت اطلاعات بیشتر:  

09035906646

 

 

 

 

سرفصل رویداد

 

1- کیفیت تعامل والد - کودک

2 -مراقبت عاطفی مادر از کودک

3 - اصول و راهبردهای فرزندپروری مثبت

4 - راهبردهای موثر مدیریت رفتار

5 - مهارتهای والدگری مثبت 

 

 

 

اهداف و سوالهایی که در این کارگاه به آن پاسخ داده می شود:

 

  • راه های تربیت فرزند بدون آسیب های روحی و جسمی
  • چه کنم تا فرزندم لوس نشود؟
  • مراحل رشد شخصیتی کودک خود را بشناسید؟
  • چگونه کودکم را از آسیب های جامعه حفظ کنم؟
  • چگونه پدر و مادری موفق باشیم؟
  • با سرکشی و لجبازی کودک چه کنم؟
  • چگونه رفتارهای خوب فرزندم را افزایش دهم؟
  • چه آموزش هایی برای چه سنینی مناسب است؟

 

مخاطبین رویداد

 

دانشجویان

والدین

پژوهشگران

علاقه مندان

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z