کلاس آنلاين آموزش زبان انگلیسی بالاتر از متوسط Upper-Intermediate

شروع رویداد : پنج شنبه 20 خرداد 1400 - ساعت 17
مدت زمان رویداد : 4 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از یک شنبه 19 اردیبهشت 1400 ساعت 08:00
تا
چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت 10:00
ثبت نام در كلاس ها
2,000,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
پنج شنبه 20 خرداد 1400
ساعت 17
ساعت 19:00
جلسه پانزدهم
دوشنبه 21 تیر 1400
ساعت 17:00
ساعت 19:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی شهید رئیسعلی دلواری

استان بوشهر

توضیحات رویداد

 

كلاس هاي اين دوره آموزشي به صورت 15 جلسه 2 ساعته به صورت مجازي و در بستر نرم افزار ادوبي كانكت، توسط يكي از اساتيد برجسته و مجرب در اين حوزه تدريس شده و توسط دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهيد رئيسعلي دلواري حمايت و برگزار مي گردد. 

 

 

امروزه یادگیری زبان انگلیسی برای هر کسی حیاتی شده‌است. از دانش‌آموزانی که برای کنکور آماده می‌شوند و دانشجویانی که در پی تحقیقات دانشگاهی هستند تا افرادی که رویای پیشرفت در درجات شغلی خود را دارند. زبان انگلیسی منابع عظیمی از اطلاعات در علوم و تخصص‌های مختلف در اختیار شما می‌گذارد که با یادگیری آن دیگر احتیاجی به مترجم و یا شخص دیگری ندارید.

 

 

 انتخاب آموزشگاه مناسب که هم از لحاظ موقعیت مکانی مناسب باشد و هم اینکه بتواند نیاز‌های شما را برآورده کند و راهنمای کاملی در این مسیر باشد، جزو دغدغه‌های هر زبان‌آموزی است. با ظهور اینترنت و آموزش‌های آنلاین این مشکل تقریبا حل شده است. اين سامانه در این زمینه مجموعه‌ای از دروس را مهیا کرده‌است تا با گذراندن این دوره‌ها بتوانید به سطح مطلوبی از زبان انگلیسی برسید. 

 

 

 

زبان انگلیسی ( Upper-Intermediate) در ادامه‌ی دوره‌ی آموزش زبان انگلیسی (Intermediate) می‌باشد، پس اگر شما دوره‌ی زبان انگلیسی (Intermediate) را گذرانده‌اید و یا دارای سطح متوسطی از زبان انگلیسی هستید این دوره مناسب شماست.

 

 

 

مخاطبین رویداد

دانشجويان

دانش آموزان

اساتيد

كاركنان

علاقه مندان

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z