دوره آموزش مجازی زبان EPT

شروع رویداد : دوشنبه 05 آبان 1399 - ساعت 19
مدت زمان رویداد : 1 ساعت و 30 دقیقه
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از یک شنبه 15 تیر 1399 ساعت 10:00
تا
دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 23:00
ثبت نام زودهنگام (۲۰ نفر اول)
280,000 تومان
قابل خرید از یک شنبه 15 تیر 1399 ساعت 8:15
تا
پنج شنبه 08 آبان 1399 ساعت 20:00
ثبت نام عادی
350,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

دکتر ادب آوازه

هیات علمی واستاد دانشگاه

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
دوشنبه 05 آبان 1399
ساعت 19
ساعت 20:30

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

بوشهر

توضیحات رویداد

 EPT مخفف شده عبارت English proficiency test میباشد که برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی داوطلبان طراحی شده است.آزمون EPT مختص داوطلبان دکتری دانشگاه است و تمامی دانشجویان در صورت نداشتن مدرک بین المللی زبان انگلیسی باید در آزمون ept شرکت کرده و نمره لازم را کسب کنند. این آزمون مشابه آزمون بین المللی TOEFL PBT میباشد و تنها فرق آن با آزمون تافل این است که بخش شنیداری و نگارش در این آزمون وجود ندارد .(دوره های آموزشی EPT)

 

 

 

عنوان دوره:

آمادگی آزمون EPT

 

 

مدرس دوره:

دکتر افسانه ادب آوازه

 

 

مدت دوره:

12 جلسه 90 دقیقه ای/این دوره از اول آبان ماه آغاز خواهد شد.

 

سرفصل رویداد

 

آزمون EPT

آزمون ept شامل ۱۰۰ سوال است که از این تعداد ۳۰ سوال ان مربوط به درک مطلب، ۳۵ سوال به لغات و ۳۵ سوال به گرامر مربوط می باشد. البته این دسته بندی ممکن است کمی متفاوت باشد، یعنی در یک آزمون تعداد سوالات بخش گرامر ۳۰ و بخش لغات ۴۰ باشد. این آزمون نمره منفی ندارد و نمره قبولی در ان حداقل ۵۰ است.

 

 

سر فصل دوره های آموزشی EPT

این دوره بر اساس توضیح و تدریس مطالب و محتوی کاربردی جهت امادگی دانشجویان برای شرکت در ازمون ept  طراحی شده است و سه مهارت گرامر- واژگان و درک متن را در بر می گیرد. دوره در 12 جلسه 90 دقیقه ای بصورت انلاین برگزار می گردد و بر هفت جلسه تدریس گرامر و چهار جلسه درک متن و واژگان و یک جلسه رفع اشکال تمرکز دارد. در طول دوره نیز نمونه سوالات ازمونهای سالهای قبل ept  بررسی میشود.

 

 

اهداف دوره

  1. هدف کلی: طراحی دوره بر اساس انتظارات و نیازهای دانشجویان جهت امادگی هر چه بهتر و حرفه ای ایشان جهت شرکت در ازمون EPT
  2. هدف جزیی: دانشجویان قادر خواهند بود در سطح مناسبی گرامر ودرک متون انگیسی فرا بگیرند وسوالات ازمون را با امادگی کامل پاسخ دهند.

 

ابزار مورد استفاده

  • جزوه به صورت پی دی اف و پاور پوینت
  • استفاده از ابزارهای صوتی و تصویری جهت کلاس انلاین

 

 

منابع مطالعاتی پیشنهادی

  • کتاب لانگمن قرمز
  • کتاب واژگان ضروری تافل
  • کتاب 1100 واژه
  • کتاب 504 واژه

 

 

مخاطبین رویداد

آزمون EPT مختص داوطلبان دکتری دانشگاه است و تمامی دانشجویان در صورت نداشتن مدرک بین المللی زبان انگلیسی باید در آزمون ept شرکت کرده و نمره لازم را کسب کنند. این آزمون مشابه آزمون بین المللی TOEFL PBT میباشد و تنها فرق آن با آزمون تافل این است که بخش شنیداری و نگارش در این آزمون وجود ندارد .

 

شماره تماس:

09177762681

 

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1000 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها، رویداد ها، دوره های تخصصی، کارگاههای آموزشی، همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد حرفه‌ای آسان نیست، کاروپ اين آمادگي را داراست تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي اتوماتیک، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین تجربه برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.
z