بازاریابی صنعتی

تا
یک شنبه 15 بهمن 1402 ساعت 12:00 قابل خرید از دوشنبه 25 دی 1402 ساعت 12:00 تا یک شنبه 15 بهمن 1402 ساعت 12:00
رایگان
رایگان
مدرسان و سخنرانان

دکترسیدحسن شمس لاهرودی
عضوهیات علمی دستیارآموزشی
جلسات رویداد
زمان برگزاری
برگزارکنندگان رویداد

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان استان بوشهر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر

معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر
پژوهش
توضیحات رویداد
بازاریابی صنعتی یا بازاریابی B2B نوعی از بازاریابی است که در آن یک شرکت، کالاها و خدمات مورد نیاز شرکت دیگری را فراهم میکند. در واقع، فروشنده و مشتری در این حوزه از بازاریابی، هر دو صاحب کسب و کار هستند. شرکتهایی از قبیل جنرال الکتریک و آی بی ام، میلیونها دلار در روز را صرف خرید محصولاتی میکنند که برای تداوم کسب و کارشان ضروری است.
سرفصل رویداد
- درس یکم: مدیریت بازاریابی صنعتی تعریف ...
- درس دوم: قیمت گذاری تعریف ...
- درس سوم: توسعه تجاری (روش های گسترش بازار) توسعه تجاری ...
- درس چهارم: بازاریابی محصولات جدید ...
- درس پنجم: بسته بندی ...
- درس ششم: توزیع کالای صنعتی و مدیریت نیروی فروش ...
- درس هفتم: تحقیقات بازاریابی صنعتی ...
- درس هشتم: تحلیل اقتصادی و موقعیت اقتصادی کشور
مخاطبین رویداد
شرکت های صنعتی
شرکت های فناور و دانش بنیان
مراکز رشد
دانشجویان مدیریت
مدیران عامل
بازاریاب شرکت ها
دانشجویان رشته مدیریت صنعتی و ...