اصول دیجیتال مارکتینگ


شروع رویداد : چهارشنبه 25 تیر 1399 - ساعت 16:00
مدت زمان رویداد : 8 ساعت
افزودن به تقویم
شمارش معکوس تا برگزاری دوره :
قابل خرید از دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 12:00
تا
چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 12:00
قابل خرید از دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 12:00 تا چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 12:00
ثبت نام زودهنگام
45,000 تومان
ثبت نام زودهنگام
45,000 تومان
قابل خرید از چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 12:00
تا
چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 20:00
قابل خرید از چهارشنبه 18 تیر 1399 ساعت 12:00 تا چهارشنبه 25 تیر 1399 ساعت 20:00
ثبت نام عادی
50,000 تومان
ثبت نام عادی
50,000 تومان

مدرسان و سخنرانان

یوسف صداقت

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، مدیر مجموعه "عصر دانش پویا"

جلسات رویداد
زمان برگزاری

جلسه اول
چهارشنبه 25 تیر 1399
ساعت 16:00
ساعت 18:00
جلسه دوم
پنج شنبه 26 تیر 1399
ساعت 16:00
ساعت 18:00
جلسه سوم
جمعه 27 تیر 1399
ساعت 09:00
ساعت 11:00
جلسه چهارم
جمعه 27 تیر 1399
ساعت 16:00
ساعت 18:00

برگزارکنندگان رویداد

دانشگاه آزاد اسلامی

توضیحات رویداد

 

 

قدمت دیجیتال مارکتینگ به کمتر از دو دهه گذشته باز می گردد. پیش از آن بیشتر از مفهوم تبلیغات یا بازاریابی اینترنتی استفاده می شد که گستردگی آن به اندازه آموزش دیجیتال مارکتینگ نبوده و تنها  یک سری روش های نسبتاً ساده جهت تبلیغات و معرفی محصولات در فضای اینترنت (وبسایت ها) را دربرمی گرفت. پیش از بازاریابی اینترنتی هم تقریباً می توان گفت تبلیغات و بازاریابی در فضای مجازی و دیجیتال وجود خارجی نداشته و بی معنی بود.

 

بدون شک در عصر کنونی استفاده از روش های سنتی بازاریابی و تبلیغات به تنهایی ، یک اقدام کاملاً اشتباه و صددرصد کم بازده است. مطمئن باشید در دنیای امروز هریک از کسب و کارها ، بدون استفاده از ابزارهای دیجیتال و بدون فعالیت مؤثر در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین ، شانس بسیار کمی برای موفقیت در رقابت خواهند داشت.

 

دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ، یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین دوره های مجتمع فنی تهران محسوب می گردد.

در این دوره ابزارها ، مهارت ها و تکنیک های مؤثر Digital Marketing به هنرجویان آموزش داده می شود که از جمله آن ها می توان مباحث و سرفصل های مختلفی همچون آشنایی با مفهوم بازاریابی دیجیتال و ضرورت بکارگیری آن در فضای تمامی کسب و کارها ، آشنایی با مفهوم SEM و مباحثی پیرامون تأثیر ترافیک وبسایت و سایر بسترهای آنلاین در تبلیغات ، آشنایی با مفهوم  و تکنیک های SEO و اهمیت فوق العاده بالای آن در تبلیغات و فروش ، تکنیک های تولید محتوا ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی و سایر ابزارها و مهارت های Digital Marketing را نام برد.

 

سرفصل رویداد

 

 

مبانی بازاریابی اینترنتی ( Basic Digital Marketing ) :

  • نگاه تخصصی به مفاهیم بازاریابی و تجارت
  • بررسی کامل مفهوم بازاریابی دیجیتال
  • آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی دیجیتال
  • بررسی انواع بازاریابی دیجیتال به همراه نقاط ضعف و قوت آن ها
  • بررسی استراتژی ها و تکنیک های موفقیت آمیز

مخاطبین رویداد

 

کارکنان

 

دانشجویان

 

دانش آموزان

 

افراد جویای کار 

 

کارآفرینان

 

صاحبان مشاغل

 

 

 

نظرات کاربران

رکوردی یافت نشد !

وبینارهای پیشنهادی ما

دوره های جامع آموزشی، نتیجه سال‌ها فعالیت حرفه‌ای در ارائه خدمات و برگرفته از دانش و تجربه تیم ماست.

کاروپ؛ مرجع برگزاری وبینارها و رویدادها
تیم طراحی و اجرایی کاروپ با تجربه اجرای بیش از 1200 رویداد داخلی و بین المللی در زمينه هاي برگزاري رويدادهاي مختلف، آماده ارائه مشاوره برای برگزاری و اجراي هر چه بهتر رویداد شما می باشد. در حال حاضر تیم اجرایی مجرب و متخصص کاروپ این قابلیت را دارد تا در برگزاری كليه وبينارها و رویداد ها، دوره های تخصصی و ضمن خدمت، کارگاههای آموزشی و مهارتی، جلسات آنلاین در همایش ها، سمینارها، نشست ها، گردهمایی ها و نمایشگاه های ملي و بین المللی همراه شما باشد.
برگزاری یک رویداد به صورت حرفه‌ای برای همگان همیشه آسان نیست؛ کاروپ با تجربه فنی و تخصصی تیم اجرایی خود اين آمادگي را دارد تا مشکلات عدیده برگزارکنندگان را حل نموده و با ارایه راه حل هاي موثر، سريع و سيستمي امور را تسریع و تسهیل بخشیده و بهترین نتیجه حاصل گردد. مجموعه كاروپ، از مرحله ایده و شروع رویداد شما تا پس از برگزاری آن رویداد با خدمات و سرویس های مختلف در کنار شما بوده تا بهترین شکل برگزاري يك رويداد به مخاطبان شما ارائه شود.

با احترام
کاروپ؛ کارگروه اثرگذار رونق و پرورش مهارت، خلاقیت و کسب و کار
z